Verbinders

Sinds april 2021 hebben we onze eigen succesvolle laddercompetitie, de Verbinders! Naast de competitie en toernooien is dit een leuke manier om de strijd aan te gaan met clubgenoten. En dat kan met tennis (enkel en dubbel) en met padel (dubbel). Ook voor nieuwe leden een mooie gelegenheid om meer mensen te leren kennen.

Meedoen aan de Verbinders kan altijd
Je kunt je op elke moment aanmelden voor enkel, dubbel of padel (dubbel) door een mailtje te sturen naar
verbinders@ltcvathorst.nl. Aanmelden als dubbel kan als dames dubbel (DD), heren dubbel (HD) of gemengd dubbel (GD). Ook als je nog geen partner hebt voor een dubbel ben je welkom. Wellicht kunnen we je aan iemand koppelen.
Dat geldt ook als je wilt wisselen van dubbelpartner of eventueel (tijdelijk) wilt stoppen met de Verbinders. Stuur een mailtje naar verbinders@ltcvathorst.nl.

Hoe werkt het?
Als je in een ladder bent ingedeeld,  dan kun je uitgedaagd worden door spelers die lager in de ladder staan. En je kunt zelf een speler uitdagen die 1 tot maximaal 4 treden boven je staat.

• In de ClubApp kun je via het menu de Verbinders openen. Daar zie je de Verbinder(s) waar je bent ingedeeld, kun je uitdagingen aangaan en scores invoeren.
  • Als je iemand wilt uitdagen kun je dat via de ClubApp aangeven. Vervolgens krijg je een email waarin het emailadres en/of telefoonnummer van de uitgedaagde staat.
  • Samen met de tegenstander bepaal je een dag en tijdstip waarop de wedstrijd gespeeld gaat worden. Je moet zelf de baan afhangen met beide namen/spelers (net zoals je dat doet bij vrij spelen). Dit kan ook via de ClubApp.
  • Binnen 2 weken na de uitdaging moet de wedstrijd gespeeld zijn.

In de bijgevoegde spelregels lees je een uitgebreide beschrijving.

Elk half jaar starten we helemaal opnieuw
De Verbinders is opgedeeld in twee ladders van een half jaar: van 1 januari t/m 30 juni en van 1 juli t/m 31 december.
Inschrijvingen voor de nieuwe serie in januari en in juli wordt via de nieuwsbrief bekend gemaakt.

Voor vragen of ideeën kunnen jullie ons altijd mailen op verbinders@ltcvathorst.nl!

Downloads: